Punjenje akumulatora
Punjenje se vrši tako da se on spoji na prikladan izvor istosmjernog napona na način da pozitivni pol ispravljača za punjenje spajamo na pozitivni pol akumulatora. Na taj način kroz njega protječe struja i izazove kemijsku reakciju.Vrste akumulatora
Prvi električni akumulator razvio je J.W.Ritter još davne 1803.g. Danas razlikujemo dva tipa akumulatora: olovni i alkalijski.Olovni je razvio fizičar G. Plante 1859.g. On sadrži dvije olovne ploče, elektrode(anodu i katodu) uronjene u sumpornu kiselinu koja je razdrijeđena s vodom. Najčešći su oni koji daju napon od 2V po ćeliji. S obzirom da je za automobile potreban napon od 12V, onda se u akumulator ugrađuje 6 takvih serijski povezanih ćelija. Postoji nekoliko stvari na koje treba obratiti pozornost prilikom korištenja olovnog akumulatora. On ne smije stajati dugo van upotrebe bez dopunjavanja i ne smije biti izložen jakim strujnim udarima. Ako se prazni ili puni jačom strujom, smanjit će mu se kapacitet. Također, kapacitet će mu se smanjiti i kod niskih temperatura pa s takvim akumulatorima možemo imati više problema tokom zimskih mjeseci. Potrebno je paziti i da ne dođe do direktnog kratkog spoja na njegovima priključcima jer to može izazvati veliko iskrenje koje može dovesti do požara, opeklina, oštećenja vida pa čak i do eksplozije.
Alkalijski akumulator jednakog kapaciteta je lakši i čvršći od olovnog, može izdržati nagla pražnjenja i dugutrajniji je. No, kapacitet mu slabi tokom vremena, ima manju korisnost i neusporedivo je skuplji od olovnog.